SPORT!OP! GRIGNY Početni sastanak
Sport!Op! Grigny Početni sastanak Izvješće 5. i 6. veljače 2020
Ovaj preliminarni sastanak poslužio je kao prvi kontakt među partnerima. Odlučeno je o pojedinostima svake projektne radionice, a nekoliko lokalnih subjekata podijelilo je svoja iskustva integracije ranjivih osoba.
‘Futbolmas’. Radi na kreativnosti, odgovornosti, timskom radu, timskom duhu i otpornosti. Postoji 5 programa u kvartovima, školama i drugdje u gradu. U Grignyju rade s djecom u odnosu na pozitivan stav, ravnopravnost spolova, prava djece i mir u zajednici. Aktivnosti se odvijaju u 2 naselja i 8 škola s 55% sudionika djevojčica. Velika je važnost da djevojke imaju pristup nogometu. Kako bi se usredotočili i poštivali ciljeve, dva puta godišnje se organiziraju igre između različitih područja u kojima se projekt temelji.
Rukometni klub Grigny USG. Okvir za sport u školi osmislio je resorno povjerenstvo i postojala je volja za stvaranjem rukometne ‘Sportske akademije’. Alfa odjeljak tada je stvoren kao dio ‘Grigny Sport Union USG’ u lipnju 2017.
‘Sportska akademija’ nastala je tijekom prve sezone 2017.-2018. i okupila je mnoge sportove na tri treninga tjedno. U to vrijeme članstvo su bile 100% djevojke. Sada imaju 35 licenciranih članova od kojih je 31 djevojka, tim za djevojke do 18 godina i mješoviti tim do 11 godina.
Za djecu od 3 do 6 godina stvorena je grupa ‘Baby Hand’. Tu su i ekipe do 7, ispod 9, do 11 i ispod 13 godina (mješoviti spol).
Snaga Rukometne sekcije je kombinacija društvenog i sportskog pristupa.
Drugi projekt je ‘Handfit’ sportska aktivnost za zdravlje i dobrobit.
Razvija se i socijalna podrška ugoštavanjem pripravnica i mrežom mladih djevojaka koje žele sudjelovati u praksi: susreti kroz sport su otvorili vrata.
Udruga ‘Savoir Nager’. Bazen Grigny izgrađen je početkom 1970-ih kao dio francuskog državnog nacionalnog plana ‘1000 bazena’. Ova inicijativa imala je za cilj učiniti učenje plivanja dostupnim u cijeloj zemlji. Grigny bazen nikada nije odstupio od ovog izvornog cilja. U Grignyju djeca uče plivati na sve većim dubinama, bez korištenja opreme za plutanje.
Što se tiče mladih koji su naučili plivati, rezultati ‘Savoir Nager’ stabilizirali su se na razini od 35% Grignyjevih mladih do kraja 6. godine (prva godina srednje škole).
Kao posljedica toga što su bili najudaljeniji od bazena (slučajno socijalno najsigurnije populacije u gradu), postotak mladih imao je manju vjerojatnost da će naučiti plivati.
Projekt “Zero Non Swimmer” nastao je 2011. godine s ciljem upoznavanja velikog broja djece s aktivnostima jedrenja i kajaka u Grignyju. Dvostruki cilj bio je poticanje obrazovnog kontinuiteta između škola i centara za slobodno vrijeme.
Projekt ‘Zero Neswimmer’ ima dvije komponente. Svaki školarac koji prati svoje osnovno školovanje u Grignyju ide na 30 treninga plivanja od 30 minuta između CP i CE1 i 48 treninga od 40 minuta od CP do CM2. Proširena komponenta projekta ‘Zero Non Swimmer’ sastoji se od djece u dobi od 6 do 11 godina koja nastavljaju učiti plivati u suradnji s nekoliko partnera koji dolaze na bazen: gradske škole i fakulteti, sportski klubovi i kvartovske grupe.